PYTANIA I ODPOWIEDZI


CZY REALIZUJEMY WYSYŁKI ZAGRANICZNE?
Tak. Oferujemy możliwość wysłania zamówionych przez Ciebie butów dziecięcych na adres zagraniczny na terenie całej Unii Europejskiej (część kontynentalna) oraz innych krajów. Wysłanie towaru odbywa się po autoryzacji płatności. W tej sytuacji nie dokonujemy wysyłki produktu „za pobraniem”. Wysyłki zagraniczne realizowane są przez Pocztę Polską.
 
CZY PŁATNOŚCI KARTAMI WYDANYMI PRZEZ BANKI ZAGRANICZNE SĄ AUTORYZOWANE PRZEZ OPERATORA PAYU?
Tak. PayU S.A.- operator serwisu autoryzującego płatności online - platnosci.pl - autoryzuje wszystkie transakcje za pośrednictwem kart płatniczych wydawanych przez banki zagraniczne.
W celu zwiększenia komfortu zakupów dokonaliśmy podziału procesu autoryzacji płatności na dwa rodzaje:
- PayU - PL przeznaczony dla klientów korzystających z bankowości polskiej,
-  PayU - EN przeznaczony dla klientów korzystających z kart wydawanych przez banki zagraniczne.
 
CO ROBIĆ Z POLEM PESEL W FORMULARZU AUTORYZACYJNYM?
Numer PESEL wymagany jest w przypadku korzystania z procesu autoryzacji PayU- PL, a więc oczekiwany od klientów posługujących się kartami wydawanymi przez banki polskie. Podanie numeru PESEL jest formą weryfikacji tożsamości płatnika.
W przypadku realizowania płatności w procesie autoryzacji PayU- EN od klienta  można wymagać numeru telefonu w celu zweryfikowania jego tożsamości.
 
CZY MOŻNA PŁACIĆ PRZEZ PAYU?
Tak! Nasz sklep internetowy oferuje różne możliwości dokonania wpłaty za zamówione obuwie dla dzieci. Jednym z nich jest system realizacji płatności PayU.
 
W JAKI SPOSÓB MOŻNA UZYSKAĆ HASŁO RABATOWE?
Ministore.pl okazjonalnie organizuje różne akcje promocyjne zachęcające do kupna oferowanych butów dla dzieci. Są to m.in. konkursy z bonami i hasłami rabatowymi. Podczas trwania  promocji klient ma możliwość otrzymania bonu czy rabatu uprawniającego do tańszego zakupu butów dla dzieci w naszym sklepie. Wygraną można wykorzystać, dokonując kupna dziecięcego obuwia w odpowiednim terminie. Hasło rabatowe jest przeznaczone wyłącznie dla zarejestrowanych klientów sklepu ministore.pl.
Zapisz się do newslletera i korzystaj z naszych promocji. 
 
CO OZNACZA II GATUNEK?
W naszym sklepie internetowym można znaleźć również obuwie oznaczone jako II gatunek. Są to buty dziecięce, które zostały przekwalifikowane w wyniku kilkustopniowej i bardzo rygorystycznej kontroli jakości firmy Bartek. Buty II gatunku wykazały w trakcie kontroli znikome nieprawidłowości, które, co ważne, nie wpływają na komfort użytkowania i prawidłowy rozwój stopy dziecka. Są to często prawie niezauważalne wady zewnętrzne, np. plamy, przebarwienia czy otarcia. Z powodu tych drobnych defektów obuwie dziecięce II gatunku oferowane jest w tańszych cenach.
 
W KARCIE PRODUKTU BRAKUJE INFORMACJI O DŁUGOŚCI WKŁADKI W CENTYMETRACH.
Sklep internetowy ministore.pl dba o zapewnienie swoim klientom dostępu do rzetelnych informacji dotyczących oferowanych butów dla dzieci. W związku z tym wprowadziliśmy parametr indywidualnego pomiaru wkładek w centymetrach. Należy mieć jednak świadomość, że na rynku nie funkcjonuje optymalna tabela przeliczająca różne systemy numeracji obuwia dziecięcego. Obecnie dysponujemy danymi dotyczącymi kilku tysięcy modeli butów dla dzieci, ich wzorów oraz rozmiarów. Systematycznie wprowadzamy nowe dane charakteryzujące kolejne modele. Oferujemy możliwość kontaktu telefonicznego lub drogą elektroniczną w przypadku potrzeby uzyskania informacji dotyczącej konkretnego wzoru.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWROTU OBUWIA?
Tak. Po dokonaniu zakupu obuwia dziecięcego w naszym sklepie można odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyn. W tym celu należy złożyć odpowiednie oświadczenie w terminie do czternastu dni od daty otrzymania produktu.
Szczegóły
TUTAJ.

CZY PACZKA ZOSTAŁA NADANA?
Istnieje możliwość monitorowania drogi przesyłki z zamówionymi w naszym z sklepie butami dla dzieci. Po otrzymaniu e-maila z informacją o realizacji zamówienia należy sprawdzić numer przesyłki na swoim koncie (po uprzednim zalogowaniu się), a następnie skontaktować z przewoźnikiem:
DPD POLSKA  tel.  22 577 55 55 lub 
na stronie internetowej DPD
POCZTA POLSKA tel. 43 842 06 00 lub
na stronie Poczty Polskiej 
Numer przesyłki nadawany jest najpóźniej do godziny 17:00