warunki zakupu

1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem  ministore.pl lub telefonicznie 786 869 333, 501 580 492, płatne według cennika operatora, lub poprzez adres email: ministore@ministore.pl
2. Zamówienia na stronie internetowej są przyjmowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
3. Zamówienia telefoniczne są przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00
4. Warunkiem realizacji zamówienia jest kompletne wypełnienie formularza dostawy. Podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej w formularzu jest warunkiem przyjęcia i realizacji zamówienia.
5. Klient w systemie Sklepu, w celu skutecznego złożenia zamówienia musi wypełnić formularz zamówienia, w którym dokona wskazania wyboru towaru, sposobu dostawy i sposobu zapłaty.
6. Sklep udostępnia możliwość rejestracji klientów. Zarejestrowany klient uzyskuje dostęp do rozszerzonych funkcjonalności Sklepu takich jak: edycja własnego profilu, historia zamówień.
7. Zamówienie, w którym wystąpi konieczność potwierdzenia danych niezbędnych do dalszej realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
8. Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep.
9. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedającym i Kupującym umowy kupna - sprzedaży.
10.Procedura realizacji złożonego zamówienia rozpoczyna się w pierwszym dniu roboczym następującym po dacie złożenia zamówienia.
11.Zamówiony towar będzie dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD Polska lub InPost zgodnie z dyspozycją złożoną przez klienta.
12.Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 10 dni roboczych.
13.O szczegółach zamówienia i zmianach statusu zamówienia informujemy za pośrednictwem poczty elektronicznej:
status złożone - rezerwacja obuwia - potwierdzenie oraz numer zamówienia w e-mailu;
status realizowane - przygotowywanie towaru/dokumentów do złożonego zamówienia.
status zrealizowane - zapakowanie i wydanie paczki do wysyłki.
14.Celem Sklepu jest minimalizowanie czasu realizacji zamówienia.
15.W przypadku braku towaru w magazynie Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
16.Wszelkie zapytania dotyczące warunków  sprzedaży i obsługi klienta, prosimy kierować na adres poczty elektronicznej: ministore@ministore.pl